söndag 17 november 2013

Julshoppning

Vilken dag jag hade igår - första var vi i Göteborg på titt på gymnasieskolor för dottern ska söka dit nu. Det är inte lätt idag att välja gymnasie, det var lättare på min tid.

Sedan iväg på julöppet hos Tant Kofta och Magasin Duett :) å jag som inte skulle köpa mer ..... det gick inte! Underbart gott hembakt fika och glögg vi och träffade två glada själar från SIV 2013 på Gottskär - kramkalas och skatt!




Snabbt hem, in i duschen och sen en härlig middag med spel och många skratt hos min underbara vän C och hennes familj. Jag är såå glad att hon finns men det är såå tomt på jobbet utan henne.


Idag har sonen och jag röjt i trädgården och sågat ner döda syrener och rensat . Det har varit toppen för solen har strålat från en klarblå himmel och temperaturen har legat runt +10 grader. Virkat har det inte blivit mycket av och nu ikväll var det middag hos svärfar. Nu bums i säng för nästa vecka blir också hektisk.

Happy knitting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar