tisdag 2 juli 2013

Rolig post så här strax före semestern...


I fredags kom en avi att jag skulle hämta ett "REK" på lokala ICA butiken och det var mitt lingarn jag beställt från Litauen på Lithuanian Yarnshop. Beställde i måndags och leverans redan i fredags, det kallar jag service!!


Det vackra turkos lingarnet ska bli en tunika till mig och de andra garnerna ska bli disktrasor (tror jag).

Nu är det bara två veckor kvar till semestern börjar och så mycket jag ska göra då.....

Lite missvisande färg men den turkos ÄR vacker
* Sticka disktrasor
* Virka klart mina filtar
* Sticka korta sockar
* Virka ett par vantar till kusinen
   (de som jag inte hann göra i vintras, vill vara ute i god tid. :) och lite till.....

Happy knitting!



3 kommentarer:

  1. Vilka underbara garner !!! Jag blir riktigt avundsjuk :))

    SvaraRadera
  2. Du kommer att ha de vackraste disktrasorna! Kanske ett smart tips för mig som inte alltid hinner städa kliniskt rent i köket - avled uppmärksamheten med ett par disktrasor i litauiskt lin...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ... kanske det kanske men det blir ialla fall lite roligare att städa :) /Ulrika

      Radera