torsdag 25 september 2014

Furuvikssockan växer

Mina Furuvikssockar växer så sakta så, mest beror det på tidsbrist pga mycket jobb och plugg men några varv blir det varje kväll innan kudden kallar. 

Jag stickar dem på stickor 2,5 fast det står i mönstret att det ska vara 2,25 mm (finns det?). Tror dock inte att det blir allt för stora... hoppas inte det ialla fall, annars får jag ge dem till någon med större fötter helt enkelt. 
Julen närmar ju sig....


Laddar nu för stickfestivalen i Borås på lördag, troligtvis får jag åka själv men med alla garner och lika sinnade kommer jag nog kunna fördriva ett par timmar. 

Risken att jag tar med mig mina halvfärdiga sockar dit är stor liksom att det kommer med "lite" garn hem. Just DE har jag ju inte :)

I övrigt - inget nytt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar