tisdag 30 oktober 2012

Många projekt men ingen tid :(

Det är inte rättvist - det brukar sonen säga när det är något som inte han får/ska göra.

Just nu är jag benägen att faktiskt hålla med honom för jag har så många projekt som jag ska virka och sticka och därtill fullt på jobbet sticka MEN ingen tid! Det är inte kul och mycket frustrerande, ja till och med lite stressande! Virkning och stickning ska ju vara avkopplande men icke då, så känns det inte nu.


Att sedan ha det angenäma "problemet" att  få göra både virkade vantar, mössor och strumpor till vänner och bekanta som sedan ska bli julklappar är ju bara superroligt och lite stolt känner jag mig allt - tänk att någon annan vill ha det jag gör.

Nu stundar en lite längre helg - hoppas jag får lite gjort då.

Må gott - håll stickan varm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar