torsdag 9 juli 2015

Koftan & Eddys garnklubb

I höstas fick jag förmånen att få en plats i "Koftan & Eddys sjalklubb" och i slutet av förra veckan kom det tredje paketet - sommarpaketet.


Mönstret var svårt att fota - ville bara krulla sig :(

Visst är det vackert!!
Ett helt underbart rosa garn till sjalen Somra som jag tror blir helt ljuvlig. Det är en himla tur att jag ska ha semester nu för det är många alster som vill hamna på stickorna nu.

Jag ha både en massa sol under semestern för jag tycker så himla mycket om att bara packa ner en bok eller tidning, en kaffekorg och en filt för att sedan leta upp en karg klippa någonstans utmed havet för att bara njuta och vara.

Samtidigt vill jag ha lite mulet och lite regn för det är då jag bara "är" inne och njuter av tekannan och mitt sticke. Och regnar det, då kan det regna huuur mycket som helst, det gör mig ingenting.

Allt gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar