måndag 26 mars 2012

Inspiration och energi!

Vilken rolig helg jag och min väninna Y haft ute på stickfestival ute på Grötö i Göteborgs norra skärgård. Så fylld av energi och inspiration till att sticka och att leva. Ett härligt inledningstal av Karin Öberg gav mig ett ok på att min idé att göra något av min passion är rätt - fast låta det ta tid.

En kasse fylld av olika garner av vitt skilda kvalitéer och färgen fick vi när vi kom fram och sedan har det stickats till höger och vänster hela helgen.

Garnlotterier, knit-quiz och snabbstickningstävling på lördagkvällen (som jag INTE vann).
Att sitta ute den 25 mars i strålande sol, +15 gr i bara linne och sticka i flera timmar med en stor kopp kaffe det måste man ta vara på och det gjorde vi! Lite bilder från helgen!
Må gott - håll stickan varm!
Vinst i garnlotteri

Välkomstsgåva i SIV-kassen :)




Koncentration på hög nivå i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar